Jumaat, 4 Jun 2010

MINUMAN KESIHATAN ( PRODUK GANO EXCEL )

HARGA JUALAN : RM 15.50
Bes Buah buahan 100 % yang di hasilkan daripada perahan buah-buahan segar. Tersedia dalam dua pilihan - ZUICIES Mango Concentrate dan ZUICES Orange Concentrate - untuk memberi anda rasa asli buah-buahan segar.



HARGA JUALAN : RM 21.00


GANO C'REAL SPIRULINA OATS
Diadun khas daripada Ekstrak Ganoderma Lucidum, Spirulina, Oats, Krimer bukan tenusu dan gula, merupakan makanan yang berkhasiat dan sesuai untuk seisi keluarga anda.



HARGA JUALAN : RM 71.00


GANO HONEY
Merupakan gabungan kehebatan Ganoderma Lucidum (5%) dan keistimewaan Madu Lebah asli (95%). Madu lebah merupakan bahan pemanis asli yang ditemui sebelum gula. Juga sesuai sebagai masker kulit dan bahan masakan.

HARGA JUALAN : RM 17.90


GANO CAFE GINSENG TONGKAT ALI


Adunan daripada Ekstrak Ganoderma Lucidum, kopi terpilih, Tongkat Ali, Ekstrak Ginseng, Krimer bukan tenusu dan gula untuk menghasilkan kopi yang berkualiti tinggi.



HARGA JUALAN : RM 21.90


GANO TEA SOD (Super Oxide Dismutase)
Minuman yang dirumus daripada Teh Roobois dari Afrika Selatan dan Ekstrak Ganoderma Lucidum, kaya dengan SOD, sejenis anti-oksida yang berkesan untuk mengawal radikal bebas demi kehidupan yang sihat.




HARGA JUALAN : RM 22.50


SUPRENO PREMIUM COFFE


Keunikan dan keharumannya adalah kombinasi Ganoderma Lucidum, Tongkat Ali dan Ginseng, merupakan kopi yang diadun khas daripada biji-bijian kopi yang terpilih dan bermutu tinggi.


HARGA JUALAN : RM 24.90


GANO SCHOKOLADE


Minuman kesihatan yang berkhasiat dan bertenaga yang diperkaya dengan pati Ganoderma Lucidum dan biji koko asli bermutu tinggi, krimer bukan tenusu dan susu tepung skim. Kanak-kanak sukakannya!


HARGA JUALAN : RM 21.90


GANO CAFE MOCHA


Minuman kesihatan berkhasiat dan berkrim yang diadun khas daripada pati Ganoderma Lucidum, biji kopi dan koko asli berkualiti premium untuk memberi anda rasa kopi sebenar keluaran tempatan dengan perisa antarabangsa.


HARGA JUALAN : RM 23.90


GANO CAFE CLASSIC


Adunan kopi segera dan Ekstrak Ganoderma Lucidum yang diperkaya dengan nutrisi berkhasiat dan aroma menyegarkan, diadun khas untuk memberi anda rasa sensasi tiada bandingannya


HARGA JUALAN : RM 17.00


GANO CAFE 3-IN-1


Minuman kesihatan berkhasiat yang diperkaya dengan pati ganoderma Lucidum, kopi asli bermutu tinggi, krimer bukan tenusu dan gula. Kombinasi kopi dan Ganoderma PERTAMA di dunia.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan